HONDA auto apdrošināšana

Honda oriģinalitātes saglabāšana
Avārijas gadījumā mēs nodrošināsim jums Honda apstiprinātus remontdarbu pakalpojumus. Remontā tiks izmantotas oriģinālās Honda rezerves daļas, ko uzstādīs apmācīti Honda tehniķi. Un trīs gadu garantija nodrošinās jums pilnīgu sirdsmieru.

Automašīnas stiklojuma apdrošināšana
Honda Automašīnas stiklojuma bojājumu rezultāta, bojātais stikls bez pašriska tiks nomainīts pie kāda no sadarbības partneriem (cittur – ar pašrisku 70 EUR apmērā). Akcijas modeļiem – CRV, CIVIC, JAZZ, HRV bojātais stikls bez pašriska tiks nomainīts oficiālajā Honda servisā.

Auto aizvietošana
Risks Aizvietošana nodrošina maiņas auto uz visu remonta laiku un no pirmās negadījuma dienas, ja auto nav braucams un 30 kalendārās dienas pēc kārtas auto bojāejas, zādzības, vai laupīšanas iestāšanās gadījumā.

Jaunas automašīnas nomaiņa
Risks Jaunvērtība nodrošina līdzvērtīga jauna auto iegādi zādzības vai pilnīgas bojāejas gadījumā, ja auto faktiskais nobraukums nepārsniedz 60 000 km (līdz 2 gadus veciem auto, kas iegādāti pie Latvijas dīleriem).

Segums izmantošanai ārvalstīs
Mēs automātiski sedzam izmantošanu Eiropas Savienībā. Segums ir neierobežots, ja katrs atsevišķs izbrauciens nepārsniedz 90 dienas.

Atslēgu zādzība
Ja tiek nozagtas automašīnas atslēgas, Apdrošināšanas sabiedrība atlīdzinās zaudējumus līdz 500 EUR jaunu atslēgu izgatavošanai un esošo atslēgu pārprogrammēšanai

Degvielas neatbilstība
Apdrošināšanas sabiedrība līdz 500 EUR atlīdzina zaudējumus, kuri rodas nepiemērotas degvielas iepildīšanas gadījumā.

Bērnu sēdeklīša segšana
Ja jūsu automašīnā ir uzstādīts bērnu sēdeklītis un automašīna ir cietusi avārijā, ugunsgrēkā vai ir apzagta/nozagta, Apdrošināšanas sabiedrība atlīdzina zaudzējumus, kuri radīsies līdz ar jaunā bērnu sēdeklīša iegādi. (Ja apdrošināšanas polisē ir nepiecieciešamība iekļaut bērnu sēdeklīti, par to nepieciešams informēt Apdrošināšanas kompāniju.)

Kā rīkoties, ja noticis negadījums?

Honda Apdrošināšana nodrošina Jums ātru un kvalitatīvu atlīdzību izskatīšanas procesu. Jūs ērti un vienkārši varat pieteikt atlīdzības gadījumu:
• Elektroniski If mājas lapā: www.if.lv
• Zvanot pa atlīdzības tālruni: 8333 (zvaniem Latvijas teritorijā) vai +371 67094777 (zvaniem no ārzemēm).
• If klientu apkalpošanas centros: Rīgā, Valmierā vai Liepājā;

Testa brauciens
Pieteikties servisam